Sunday, December 14, 2008

...

如果我還一直深愛著你...你是否還會待在我身邊?
if im still lovin' you, will you still be at my side?
如果我還一直在乎著你...你是否會再多看我一眼?
if i still care bout' you, will you look at me more than a glimpse?
是否我已不存在了...你才感覺得到我的離開?
is it if i leave, you only can feel that i left?
是否我已離開了....你才感覺的到我對你的好?
is it if i left, you only can feel the way that i treated you?

No comments: