Wednesday, July 29, 2009

我有多了解你?

你说了太多,我只能看着遥远地你, 慢慢走着走着。。
我想我永远都不会有这样的过去。。
你说每认识一个人应该认识他现在而不是之前所做过的事情。
但如果不认识之前总会带着不安的心,带着问号。。

我有了之前不想有的感觉,太想一些什么? 而同时失去了。。

I read silently...not giving any response..because don't have much to say nor comment..but what I truly understand and knowing that,, if once I lose this chance..it will be the most hurtful thing ever in my life..ever... The most unforgettable thing ever appeared in my life...

No comments: